Kontaktai:

info@airbrush.lt


15 12 2012

Komentarai:

0
 12 15, 2012
 0
28

I dalį rasite čia

Pristatome aerografą Badger 155 Anthem, su kuriuo buvo ilgai piešta ir laiku nebuvo valomas (keičiant dažų spalvą ir pan.). Žinoma, iki tokios stadijos aerografą geriausia neprivesti, kadangi yra tikimybė, kad dažai pakliuvę visur išdžius ir išvalyti nebus įmanoma, o aerografas nebepurkš. Bet būna įvairiausių situacijų, tarkim šioje, užsakymą teko labai greitai atlikti, tad laiko valymui  nebelikdavo, teko rizikuoti! Taigi valysime aerografą (pilnai išardant).

 

Kaip matote iš nuotraukų, dažų buvo visur: aerografo paviršiuje ir viduje (net ten kur jų neturi būti) pvz.: ant “triger”, aerografo gale kur paprastai dažai visai nepapuola, bet kai yra labai stiprus užteršimas, jie atsiranda ir ten, kas labai nepageidautina, kadangi dažai gali papulti į oro vožtuvėlį, kuriame yra daug smulkių detalių ir guminių tarpinių, o skiediklis (naudojamas dažams, o vėliau ir aerografo valymui), guminius tarpinius gali pažeisti/ištirpdyti.

 

 

 

 

Aerografas buvo pilnai išardytas. Nuotraukose galite pamatyti dažus minėtose vietose, kur dažai neturi patekti. Neišardytas liko tik oro vožtuvėlis (ačiū Dievui ten dažai nespėjo patekti :) )

 

Ši mažytė detalė (adatinis guolis arba “Needle bearing”) yra aerografo viduje ir naudojama adatos centravimui bei neduoda dažams patekti į galinę aerografo dalį. Būkite atsargūs ardydami aerografą, nes galima pažeisti šią detalę, jinai neleis laisvai judėti adatai, arba pradės praleist dažus (aerografo priekyje sudaromas didelis oro slėgis, todėl dažai gali prasiskverbt ir per mažas skyles atsiradusiame pažeistoje detalėje. O praradus šią detalę aerografas pradės purkšti iš visur, kur tik įmanoma ir neįmanoma.

Aerografo valymui buvo naudojama: sena aerografo adata,skiediklis 646, popierinis rankšluostis. Paskutinėje nuotraukoje matote, kaip su popierinio rakšluoščiu pagalba galima išvalyti tūtos vidų:) Naudojant šias priemones nesunku galima išvalyti ne tika aerografo išorę, bet ir vidų. Būtent vidiniams darbams ir buvo sena adata (nenaudokite gerą aerografo adatą, nes ji yra lebgvai pažeidžiama, o adata – vienas iš gyvybiškai svarbių detalių aerografe. Skiediklis 646 yra iš stipresnių, ir  ištirpdo išdžiūvusius dažus (bet jeigu dažų sluoksnis bus labai didelis, jų pašalinimui teks pridėti labai daug pastangų, geriausia, neprivesti aerografo prie tokios stadijos). Dažus nuo aerografo paviršiaus ir vidaus, galima nuvalyti popieriniu rankšluosčiu išmirkytu skiediklyje, būkite atsargūs valant aerografo vidų – gali likti smulkių popierinių rakšluosčių dalių, kurie neleis gerai purkšti. Nekruopčiai nuvalius aerografą (liks dažų arba servetėlių dalelių, ypač nerekomenduojama valyti vata, nes nuo jos lieka daug siūlelių ir pan.),  aerografas gali pradėti nelygiai purkšti ir spjaudytis.

[ Aerografo valymui geriausia naudoti popierinius rankšluoščius, arba kitas priemones, kurios nepalieka audinio šerelius/plaukelius ]

Iš nuotraukos galite matyti, kiek purvo buvo aerografo viduje.

Išvalytas, bet dar nesurinktas aerografas. Geriausia palaukti, kol aerografas išdžius, prieš jį surenkant.

Valant aerografą galima užtrukti iki valandos laiko. Žiūrėkite, kad neliktų nereikalingų detalių:)

©airbrush.lt



Palikite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *