Kontaktai:

info@airbrush.lt


21 08 2014

Komentarai:

0
 08 21, 2014
 0
Kategorija: Pamokos / patarimai

Šioje pamokoje piešime ant motociklo bako. Prieš piešimą bakas buvo nudažytas pasirinktais dažais su spec.efektu.

1. Pirmiausia visas paviršius buvo apklijuotas popierine maskavimo plėvele. Po to ant jos perneštas busimo piešinio eskizas, naudojant paprastą pieštuką, įspaudžiant jį i eskizą ir užtušuojant kitą popieriaus pusę, eskizas nesunkiai persikopijuoja ant maskavimo plėvelės. Ši technika panaši, lyg naudotume kopijavimo popierių. Po to eskizas buvo apverstas, ir tą patį atliekame iš kitos pusės.

2. Kitas etapas – atsargiai išpjaustom nereikalingas piešinio dalis. Tam buvo panaudoti nauji, labai aštrūs peiliuko ašmenys.

3. Naudojant Auto Air Medium Gray (pilka spalva), iš skiesta maždaug 30%, dengiam bazinį sluoksnį. Pirmiausia dažai buvo padengti arčiau centro, kad išvengtume dažų susikaupimo ties šablono kraštų, arba kitaip “dažų sienelių”.

4. Naudojant 50-60% iš skiestus Auto Air Transparent Black (juodus) dažais buvo uždėti šešėliai ir sukurta piešinio tekstūra. Svarbu: nepersistenkite su šešėlių uždėjimu, nedarykite juos per tamsius, nes tokiu atveju jie neišryškės.

5. Šiame žingsnyje iš skiedžiame baltus dažus 60-70%, ar net daugiau, kad išgauti gražius, atspindžius. Baltų dažų iš skiedimas yra pagrindinis niuansas, kad piešinys taptu detalesnis, bet piešti reikia neskubant, lėtai, kad išvengti dažų purslų ir nutekėjimo. Jeigu jus turite patirties ir kantrumo, jus išgausite vis detalesnį piešinį. Jeigu nei patirties nei kantrybės – šis žingsnis jus nuvargins. Yra tik vienas būdas įgauti patirties – tai ilgos valandos praktikuojantis su aerografu.

6. Dalis maskuojančios juostos buvo nuimta, o apatinėje piešinio dalyje – nupiešti šešėliai.

7. Šioje nuotraukoje matote pilnai paruoštus piešinio dalis tolimesniam darbui su pagrindiniu piešinio akcentu – skorpionu.

8. Panaudojau permatomą maskavimo plėvelę, kad galėčiau matyti piešinio kontūrą, kad išpjauti trafaretą tiesiai palei jį. Likusia bako dalį užmaskavau paprastą juostą, kad ten nepatektų dažai, kol dirbu ties skorpionu.
Kai viskas buvo užmaskuota, pašviesinau darbinį paviršių, kad turėti šviesų pagrindą tolimesniam darbui.

9. Kaip ir pirmame žingsnyje, su pieštuko pagalba, perkėliau piešinį.

10. Toliau, turėdamas piešinio kontūrus, paruošiau 50% iš skiestų baltų permatomų dažų ir paryškinau vietą, kur jis bus. Taip jis turputį išlis į pirmą planą, palyginant su kitais piešinio elementais.

11. Toliau grįžau prie permatomu juodų dažų, naudodamas juos šešėliams, kontūrams,ir kitoms detalėms, ir kaip anksčiau piešdamas piešinio elementus aplink skorpioną.

12. Toliau perėjau prie baltų dažų, ir pradėjau piešti šviesias vietas, atvaizdus (blikus), bei ugnies liepsnas. Šiam žingsniui naudojau labai iš skiestus dažus. Tokiu atveju juos reikia gan dažnai plakti, nes pigmentas greitai nusėda ir dažų koncentracija padidėja.

13. Po to, kai piešinys buvo užbaigtas juodais baltais tonais, perėjau prie permatomų raudonų dažų (Auto Air Transparent Red Oxide), palikdamas kai kurias vietas šviesesnes, kad jose panaudoti geltoną spalvą, kuri labiau paryškins bei suteiks realistiškumo liepsnoms. Teko dirbti keliais sluoksniais, laukiant kol jie išdžius, kol išgavau man patinkantį rezultatą.

14. Šiame žingsnyje pridedame dar daugiau detalių į kai kurias skorpiono, bei ugnies vietas, norėdamas jas paryškinti, prieš pridedamas geltoną spalvą. Tai padės suteikti piešiniui daugiau gilumos, nes žmogaus akis pirmiausia fokusuojasi ant šviesesnių piešinio vietų. Prisiminkite tai, kai kitą kartą ryškinsit detales, kad išryškinti į pirmą planą svarbias detales.

15. Toliau, perėjau prie permatomos geltonos spalvos, dengdamas ja visą piešinį, bet dirbdamas lėtai, kad dažai dengtųsi lygiai ir nenubėgtų.



Žymės: ,

Palikite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *