Kontaktai:

info@airbrush.lt


20 10 2014

Komentarai:

0
 10 20, 2014
 0
Kategorija: Pamokos / patarimai

Po šlapio kapoto švitrinimo, naudojant 1500 švitrinį popierių, nuvaliau visą paviršių su vandeniu, nusausinau, ir dar kartą nuriebalinau, ir štai mano “drobė” paruošta.

1. Naudojant nepermatomus (opaque) baltus dažus, pulivizatorių ir projektorių, lengvai pernešiau piešinį ant paviršiaus.

(Patarimas 1: kuo dažniau naudokite specialias lipnias servetėles, kad nuvalyti perteklinį purškimą nuo piešinio, kad jis nepasidarytų šiurkštus).

2. Moteris karys:
Naudojant dažų miksą (balti, pusiau permatomi raudoni, rudi, pusiau permatomi šviesiai geltoni, iš skiesti maždaug 5 prie 1), pradėjau dažyti ir formuoti odos tonus.

dsstep2

3. Sumaišytais violetiniais ir purpuriniais dažais, sukūriau dinamines kūno formas, pradėjus nuo šešėlių ir moters šarvų bei aprangos.

4. Sumaišius mėlyną, žalią bei juodą spalvas, nupiešiau kalną, palikdamas apačioje vietos ugnies liepsnoms, kurios bus nupieštos vėliau.

5. Toliau su pusiau permatomais mėlynais dažais, uždažiau visą aprangą, dirbant nuo tamsiausių šešėlių vietų judant prie šviesiausių atspindžių.

6. Naudojant nepermatomus baltus dažus (iš skiestus maždaug 8 prie 1 specialiai atspindžiams) užbaigiu moters aprangą bei apšviestas kūno vietas.

7. Su permatoma maskavimo plėvele uždengiu nupieštą moterį, nupjoviau palei jos kontūrą ir paruošiau dažymui foną aplink ją (maskavimas apsaugos jūsų darbą nuo perteklinio purškimo ir padės sukurti labai ryšku kontrastą tarp priekinio plano bei fono.)

8. Drakonas:
Sumaišius permatomus raudoną ir tamsiai violetines spalvas, pradėjau piešti drakoną.

(Patarimas 2: naudojant savo rankos kraštą kaip trafaretą, sugebėjau išgauti minkštesnius, ir daug realistiškesnius šešėlius.)

 

9. Su permatomais geltonais dažais, uždengiau žvėries kailį.

10. Naudojant violetinius ir juodus dažus (sumaišius), išryškinau drakono kūno formas, palikdamas pilvą, akis, delnus bei nagus geltonais.

11. Taip pat užmaskavęs ir drakoną, su pulivizatoriumi ir raudono oksido dažais pradėjau piešti foną.

12. Ir pulivizatoriumi pridėjau geltonos spalvos prie liepsnų, sukuriant jų “virpėjimą”.

13. Dabar turime ugnies pagrindą.

14. Toliau tęsiame darbą su ugnies detalizavimu, pridedant smulkesnes liepsnas. Tam naudojau baltus dažus, kurios dalinai perdengiau su šviesiai geltonais, kad išgauti ryškią spalvą.

15. Dabar, kai fonas užbaigtas, aš nuėmiau maskavimo plėvelę nuo personažų, ir toliau taisome kontūrus.

(Patarimas 3: prieš sulyginant dažais foną su priekiniu planu, kai kuriuos labai pastebimus kraštus sulyginau juos naudojant 2000 švitrinį popierių bei skustuvo ašmenys (labai atsargiai!)).

16. Ir dar kartą, naudojant baltus bei geltonus dažus, kur reikėjo sulyginau foną ir pirmą planą.

17. Pagaliau kapoto nudažymas užbaigtas ir paruoštas lakavimui.



Palikite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *