Kontaktai:

info@airbrush.lt


23 11 2015

Komentarai:

0
 11 23, 2015
 0
step-2
Kategorija: Pamokos / patarimai

1. Pirmiausia uždėjau lengvą baltos spalvos sluoksnį (naudojau Auto Air’s Semi-Opaque Brite White dažus ). Tai padariau tam, kad matytųsi mano pieštukas, kai aš perpiešiu piešinį ant dažomo paviršiaus.

step1

2. Kada automobilis jau buvo dažymo vietoje, uždengtas ir paruoštas dažymui, aš supratau kad negalėsiu pernešti piešinį su projektoriaus pagalbą tiesiai ant dažomo paviršiaus, todėl aš padariau tai ant didelio popieriaus lapo.. Tada užtušavau dalinę popieriaus pusę, taip sukurdamas “naminį” kopijavimo popierių. Tai leido man pakankamai matomai perkelti piešinį ant dažomo paviršiaus.

step-2

3. Kada piešinys buvo perkeltas ant paviršiaus, aš pradėjau konstruoti pagrindinį personažą (demoną) su tais pačiais baltais dažais, tik išryškindamas piešinį. Šiame etape aš nesistengiu sukurti jokio detališkumo, aš tik greitai sukuriu bendrą vaizdą.

step3

4. Dabar sumaišytais 80% permatomais violetiniais ir 20% juodais dažais, aš pradėjau piešti kontūrus, šešėlius ir detalizuoti demoną. 80-90% jo detališkumo sukurta būtent šiame etape.

 

5. Savo piešiniuose aš labai mažai naudoju nepermatomus dažus, o daugiausiai permatomus. Todėl dabar apipurškiu piešinį būtent jais. Daugiausia naudojau Auto Air Red Oxide, ir kai kuriose vietose Transparent Yellow (permatoma geltona).

step5

6. Pilnai užpurkšdamas demoną reikiama spalva, aš užmaskavau jį su permatomą maskavimo plėvelę. Ją naudoju visada, kada man reikia ką nors užmaskuoti darbo eigoje.

step6

7. Dabar užmaskavus personažą ir išpjovus reikalingas vietas, aš pradėjau piešti ugnies pagrindą, taip pat naudodamas specialius trafaretus, skirtus realistiškai ugniai išgauti.

step7

8. Nupiešęs ugnies bendrą struktūrą baltais dažais, aš pradėjau jį spalvinti tais pačiais Red Oxide dažais, kuriais spalvinau demoną. Aš susikoncentravau ties ugnies liepsnų kraštais, taip su permatoma spalva pereidamas į juodą automobilio bazinę spalvą, taip sukurdamas švelnu ir realistiską ugnies gradientą. Palikdamas liepsnų vidurius šviesesnius.

 

9. Dabar užpurškiau permatomą geltoną spalvą ant paliktus baltus ugnies vidurius, sukurdamas švelnu perėjimą į jau nupieštą raudoną spalvą. Taip pat šiose šviesiuose vietose pridėjau daugiau liepsnų, taip pat nuspalvindamas juos geltonai.

step9

10. Kada ugnis buvo užbaigta, aš atsargiai nuėmiau maskavimo plėvelę.

step10

11. Toliau, naudojant baltą spalvą, pridėjau daugiau liepsnų ir blizgių ant demono, taip jį suliedamas su ugnies fonu.

step11

12. Ir tada užpurškiau nupieštas vietas su labiau iš skiesta šviesiai geltona spalva, tai davė jam dar labiau išryškėti!

step12



Žymės: ,

Palikite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *