Kontaktai:

info@airbrush.lt


26 02 2012

Komentarai:

2
 02 26, 2012
 2
BArris (18)

Ypatingą dėmėsį, pinstraipingo ir kasto-maizingo (arba Kustum Kulture) kultūroje, turime skirti šiai asmenybei, G. Barris – legenda amerikietiško kasto-maizingo. Sėkmingas verslininkas, kurį galima būtų priskirti prie  self-made — žmonės, kurie sukūrė patys save.

[ (Kustom Kulture – Amerikos naujadaras kultūroje, naudojamas meno, transporto, mados, stilistikos sritims apibūdinti, kurios yra kuriamos, daromos iš naujo, savaip, kūrėjo nuožiūra. Pradėjo vystytis 1950 m. ir yra populiari iki šių dienų.) ]

George gimė Čikagoje 1925 m. Būdamas 3 metų jis ir jo vyresnysis brolis Sam persikėlė į Roseville, Kalifornija su giminaičiais po to, kai jų tėvai mirė. Jie abu buvo puikūs studentai ypač vaidybos, muzikos ir piešimo srityse. George konstravo orlaivių modelius, kurie pakurstė aistrą automobilių modeliavimui. Brolių aistra automobiliams atsirado pauglystėje, po pamokų ištisus vakarus praleisdavo vietinėse autoservisuose. Įdomu tai, kad automobilių kėbulus George sukurdavo pats, ir stengdavosi savo fantaziją perteikt kuo tiksliau. Jis laimėjo daug konkursų konstrukcijos ir dizaino srityje. Laikui bėgant, broliai gavo senąji Buick automobilį, kuris reikalavo restauracijos. Tai ir buvo pirmasis automobilis, kuriuo ėmėsi Barris broliai. George rankomis dažė automobilį oranžine spalva su melsvomis juostelėmis.

Dar nebaigęs mokyklos George sukūrė savo pirmąjį pilną užsakymą, naudotam 1936 Ford kabrioletui. Netrukus po užsakymo, George sukūrė automobilių klubą “Kustoms Car Club“. Vėliau George persikėlė į Los Angeles, kur netrukus atidarė savo parduotuvę priemiestyje. Netrukus pas jį atvažiavo Sam, broliai atidaro naują parduotuvę “Barris Brother’s Custom Shop“.

1947 m. George pradėjo dalyvauti automobilių lenktynėse, bet pomėgis ilgai netrūko, kadangi verslas ėmė sparčiai plėstis ir užėmė visą jo laisvalaikį. Netrukus Barris automobiliai ėmė rodytis ir Hot Road Show, kuriuos organizavo Robert ‘Pete’ Petersen, žurnalo Hot Road ir Motor Trend steigėjas, o vėliau žymusis savo Petersen Auto Museum. George susitarė su Robert, kad jo žurnale bus rodomi tik jo “tiuninguoti” automobiliai iš Hot Road festivalio, ir Roberto reakcija buvo teigiama. Barris tuo pasinaudojo ir ėmė fotografuoti savo sukurtus automobilius ir reklamuoti per įvairiausius to meto žurnalus apie automobilius.

George įsteigta automobilių klubą pervadina į “Kustoms of Los Angeles“, o vėliau į “Kustoms of Amerika“. George automobiliai tapo labai populiarūs, Holivudas kreipėsi į George, ar nesukurtu jis jų filmams automobilio? George sutiko, ir prasidėjo bendradarbiavimas su Holivudu, pirmasis jo automobilis pasirodė “High School Confidential” filme, vėliau jis pradėjo kurti išskirtinius automobilius Holivudo įžymybėms. Sklando gandai, kad 1955 m. Lincoln, Ford padalinys, sukūrė konceptą – futuristinio stiliaus Lincoln Futura, pagaminta rankomis Italijoje, pardavimai nesisekė, nebuvo parduotas net vienintelis pagamintas modelis, tada George nusipirko Lincoln Futura už 1 dolerį ir uždarė į savo kolekciją. Netrukus, Holivudas paprašė sukurti automobilį būsimam serialui apie Batman’ą, tada George atsiminė apie Lincoln Futurą, būtent šis automobilis tapo super automobiliui Batmobile. Šis automobilis tapo žymiausiu George Barris kūriniu.  Barris Kustom Industries dirbo ir su kitais super automobiliais serialams ir filmams: DRAG-U-LAMunsters“, Ford Torino, Flinstounų automobilis. 2005 – Toyota Prius. 2010 m. jis pristatė savo variantą 2010 Chevrolet Camaro kuris sulaukė didelio pripažinimo ir dėmesio.

Shirley Ann Nahas, Georgo žmona, turėjo dideli vaidmenį jo gyvenime, ypač kai Sam pasitraukė iš verslo, jis kūrė, o ji surasdavo klientus ir vesdavo derybas. 1950 m. Revell pradėjo gaminti George’s mašinų modelius. Netrukus prie jų prisijungė ir “Ala Kart.“, kuri pradėjo gaminti didžiausius pasaulyje Geroge automobilių modelius, kurie tapo didžiausiais plastmasiniais žaislais.  Tais pačiais metais Georgas įsigijo Mercury, jis teigė, kad tai idealus automobilis meniškiems eksperimentams. Vėliau perdarytą Mercury pastebėjo serviso darbuotojas Robertas Hirohata, kuris paprašė perdaryti jo automobilį į kažką panašaus, jo automobilis buvo pavadintas Hirohata Merc. Automobilis buvo užbaigtas kaip tik prieš auto šou Motorama, kur jis pelnė pripažinimą.

George automobilinis verslas sujungė kartu daug stambias ir įtakingas, tais metais, asmenybes ir verslininkus, dailininkus: Bill Hines, Lloyd Bakan, Dick Dean, Dean Jeffries, Von Dutch, Larry Watson, Hershel “Junior” Conway, John and Ralph Manok, Bill De Carr, Richard Korkes, Frank Sonzogni, “Jocko” Johnson, Lyle Lake, Curley Hurlbert, “Gordo”,Tom McMullen. Ir pripažinkim, kad turime būti dėkingi George Barris už jo nuopelnus, sukurtus super automobilius, sukurtą kasto-maizingo judėjimą ir amatą!



Komentaru: 2; straipsnije “GEORGE BARRIS

  1. Virginijus rašo:

    Sveiki .norejau paklausti kur lietuvoj galetu meniskai nudazyti auto merginos ant sono ar kosmoso tema

Palikite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *