Nuo „ZINGER“ iki meno mokyklų

1905 m. pradėjo vystytis taip vadinama buitinė aerografija – siuvimo mašinėlių „Zinger“ išpiešimas, interjero detalių marginimas ir pan. Taip pat atsirado pirmasis „margintas“ transportas – Harley Davidson motociklai. Visai netrukus pasirodė ir išpiešti automobiliai (čia kalbama apie „buitinę aerografiją“ – tai kas naudojama kasdien, nes pirmasis transportas, kuris buvo išpieštas – lenktyniniai automobiliai.)

1917 m. aerografas imtas naudoti fotografijoje ir tapyboje. 1918 m. Paryžiuje vyko paroda „Pirmasis aerografijos objektas“, kurią organizavo dadaizmo atstovas Man Ray. Joje buvo pristatyti įspūdingi aerografijos darbai, kuriuos galima palyginti su fotografijomis. Deja, Europos kritikai nebuvo pasiruošę evoliucijai meno raidoje, todėl paroda žlugo. Vis dėlto, aerografo modernizavimas JAV nesiliovė ir buvo naudojamas vis kitose srityse.

1933 m. Vokietijoje įkurta „Bauhaus“ architektūros ir meno aukštoji mokykla paklojo kelią sparčiam aerografo ir aerografijos vystymuisi Europoje, nors technologija kurti paveikslus su aerografu  Vokietijoje buvo gavusi pripažinimą jau po I Pasaulio karo.