Kontaktai:

info@airbrush.lt


20 12 2011

Komentarai:

0
 12 20, 2011
 0
Demuth-Figure5InGold1

XX a. 2 dešimt. aerografija buvo ir toliau plačiai taikoma nuotraukų retušavime, ką galima pavadinti specifiniu menu. Geri foto retušavimo specialistai buvo labai vertinami: didelę paklausą sulaukdavo “home photo” ir portretų retušas, iš tokių nuotraukų pašalindavo tai, kas buvo nereikalingo, arba tiesiog padailinti nuotrauką, suteikti jai spalvų.

30-40 dešimt. aerografija atsiranda kino srityje. “Walt Disney” studija ėmė naudoti aerografiją animacijoje – piešė filmukams fonus. Ir1940 m. aerografas buvo panaudotas filmuke ” Pinocchio “. Nuo to laiko aerografo vaidmuo turėjo didelį vaidmenį įvairių filmų kūrime.

Aerografą naudojo dauguma iliustratorių 20-40 dešimt. Aerografą greit perėmė plakatų dailininkai. Pradžioje iliustratoriai ir plakatų dailininkai naudojo aerografiją Precisionism kryptyje, kuris dar vadinama “kubinis realizmas”, aerografija suteikė galimybę pavaizduoti piešinį tiksliai ir nepriekaištingai. Šios krypties bruožai – kubistų ir futuristų mašininės estetikos, specifinėje amerikiečių ikonografijoje naudojimas: fabrikų, fermų, transporto ir mechanizmo vaizdavimas. Menininkas Charles Demuth, nutapęs “Aš pamačiau auksinį skaičių 5″ paveikslą (panaudojant aerografą), kuris tapo “plakatistų” ikona XX a.

Kitas populiarus tuo laiku meno kryptis jau architektūroje – Ar Deko, kuris sukėlė didelį įspūdį menininkams-grafikams. Žymiausias plakatų epochos dailininkas - Adolphe Mouron Cassandre. 20 dešimt. jis priklausė avangardinio meno sąjungai. Jis tapo populiarus savo paveikslais, kurie išsiskyrė griežtomis linijomis ir geometrinėms figūromis, jo kūryba buvo didelis indėlis į Ar Deko kryptį. Šis menininkas savo darbuose naudojo aerografą ir nutapė šimtai plakatų, o 1925 m. parodoje  Exposition Internationale des Arts Décoratifs et Industriels Modernes, gavo prestižinę premiją.  Žymiausias jo plakatas “Normandija”1939 m. Taip pat jis kūrė viršelius žurnalui Harper’s Bazaar. Tęsdamas darbus grafikos srityje, kurdamas šriftus, plakatus, teatro dekoracijas, jis sukūrė savo žymiają monogramą Yves Saint Laurent kompanijai.

Labai daug meninikų 20 dešimt., naudojo savo darbuose aerografą, tačiau verta paminėti dar vieną – Pierre Fix-Masseau, kuris kūrė plakatus prancūzų geležinkeliui ir lenktyniniams automobiliams. Jo darbuose galima įžvelgti labai  švelnų darbą su aerografu, labai sklandžius spalvų perėjimus, ir drąsius eksperimentus.

Ir dar vienas žymusis Ar Deko krypties menininkas-grafikas, plakatų dailininkas Paul Colin. Jis sukūrė daugiau kaip 1900 plakatų ir iliustracijas knygoms, teatrams, eskizų kostiumams. Daugiausia palankių vertinimų sulaukė jo plakatas La Revue Herpe 1925 m. Jis buvo sukurtas specialiai, to laiku populiariai dalininkei, šokėjai ir aktorei Josephine Baker, šou. Sulaukęs sėkmės, jis ir toliau kūrė plakatus specialiai jai. Taip pat daug darbų jis yra sukūręs Moulin Rouge, ir teatrui The Théâtre des Champs-Élysées, ir Wiener and Docet Piano Company, taip pat jis plakatuose “tapė” tokius produktus, kaip alkoholis ir tabakas, cigaretės. Nors jo darbai, nėra tokie žymūs kaip Adolphe Mouron Cassandre, bet jie yra vertinami tarp Ar Deko krypties kolekcionierių. Savo darbuose Paul Colin naudojo gan šiurkščią aerografijos pusę: pirmiausia jis naudojo seną techniką: akvarelę ir tušą, kaip tais laikais labiau naudojo akrilą, toliau aerografą jis ima naudoti tik piešiant plakatų fonus ir paryškinant kokias nors detales. Be to jis įkūrė meno mokyklą, iš kurios išėjo daug žymių menininkų.




Palikite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *